Wybór wydarzenia
-
22. Festiwal Księżnej Daisy: Da Capo al Fine (reż. i scenariusz Cezary Kosiński)KINO ZDROWIE,SOKOŁOWSKO
Wykonawcy:
Cezary Kosiński – Cezary
Anna Lobedan – Ania
Marcin Markowicz – oprawa muzycznaO spektaklu
Spektakl muzyczny Da Capo al Fine w reżyserii Cezarego Kosińskiego to przedstawienie, które w dowcipny i lekki sposób opisuje perypetie małżeństwa z kilkuletnim stażem.
Ania (Anna Lobedan) jest kontrabasistką. Ma klasyczne wykształcenie muzyczne i stałą pracę. Ceni sobie spokój i bezpieczeństwo, choć coraz częściej dopada ją znużenie i potrzeba wyrwania się z kolein codzienności. Cezary (Cezary Kosiński) to z kolei żyjący
marzeniami z młodości niedoszły muzyk rockowy, który w krytycznej fazie kryzysu wieku średniego postanawia oddać się dawno zapomnianej pasji. W tym celu kupuje syntezator.
Dość szybko okazuje się, że dwa instrumenty pod jednym dachem to za dużo. Na tym tle dochodzi do zabawnych konfliktów. Te, początkowo drobne utarczki, z czasem przeradzają się w poważny kryzys. Bohaterowie nie zdają sobie sprawy, że w zasadzie pragną tego samego - zmiany, przygody, świeżości.
Czy ich związek przetrwa tę próbę? Czy będą zmuszeni do wyboru – ja albo my? Czy da się połączyć życie z drugą osobą pod jednym dachem i realizację swoich pragnień?
Burzy, w której znaleźli się Ania i Cezary, towarzyszyć będzie oprawa muzyczna autorstwa Marcina Markowicza. Kompozycje łączące elementy muzyki klasycznej i współczesnej zostaną wykonane na żywo.Spektakl zostanie zaprezentowany premierowo w ramach 22. edycji Festiwalu Księżne Daisy (26-29.06.2025).
-
22. Festiwal Księżnej Daisy: Da Capo al Fine (reż. i scenariusz:Cezary Kosiński) TEATR LALKI I AKTORA, WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
Cezary Kosiński - Cezary
Anna Lobedan - Ania
Marcin Markowicz – oprawa muzycznaO spektaklu
Spektakl muzyczny Da Capo al Fine w reżyserii Cezarego Kosińskiego to przedstawienie, które w dowcipny i lekki sposób opisuje perypetie małżeństwa z kilkuletnim stażem.
Ania (Anna Lobedan) jest kontrabasistką. Ma klasyczne wykształcenie muzyczne i stałą pracę. Ceni sobie spokój i bezpieczeństwo, choć coraz częściej dopada ją znużenie i potrzeba wyrwania się z kolein codzienności. Cezary (Cezary Kosiński) to z kolei żyjący marzeniami z młodości niedoszły muzyk rockowy, który w krytycznej fazie kryzysu wieku średniego postanawia oddać się dawno zapomnianej pasji. W tym celu kupuje syntezator.
Dość szybko okazuje się, że dwa instrumenty pod jednym dachem to za dużo. Na tym tle dochodzi do zabawnych konfliktów. Te, początkowo drobne utarczki, z czasem przeradzają się w poważny kryzys. Bohaterowie nie zdają sobie sprawy, że w zasadzie pragną tego samego - zmiany, przygody, świeżości.
Czy ich związek przetrwa tę próbę? Czy będą zmuszeni do wyboru – ja albo my? Czy da się połączyć życie z drugą osobą pod jednym dachem i realizację swoich pragnień?
Burzy, w której znaleźli się Ania i Cezary, towarzyszyć będzie oprawa muzyczna autorstwa Marcina Markowicza. Kompozycje łączące elementy muzyki klasycznej i współczesnej zostaną wykonane na żywo.
Spektakl zostanie zaprezentowany premierowo w ramach 22. edycji Festiwalu Księżnej Daisy (26-29.06.2025) w Teatrze Lalki i Aktora w Wałbrzychu oraz Kinoteatrze Zdrowie w Sokołowsku.
-
22. Festiwal Księżnej Daisy: Maniucha Bikont - Porządki FILHARMONIA SUDECKA,WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
Maniucha Bikont – śpiew, baraban, tuba, trójkąt
Assaf Talmudi – akordeon, syntezator, komputer, chórki
Szczepan Pospieszalski – trąbka, syntezator, chórki
Ksawery Wójciński – kontrabas
Program:
Utwory z albumu Porządki Maniuchy Bikont (muz. Maniucha Bikont, arr. Assaf Talmudi, Szczepan Pospieszalski, Ksawery Wójciński, sł: Marcin Wicha):
Dziś w programie (1)
Dam dyla
Dziś nieczynne
Dziś w programie (2)
W oceanie
Gimnazjum mrok
Serce mi wydoroślało
Hej, jak się masz?
Smutna Maniuszka
Szczęśliwe czasy
Czarny
Mars
Luli
O koncercieNajnowszy projekt łączący tradycję, elektronikę i jazz, dryfując w stronę muzyki indie. To osobiste historie na wielogłos, bogate instrumentarium i autorskie teksty.
Bazując na własnych nagraniach terenowych, Bikont na nowo opowiada stare historie. Tytułowe „porządki” odnoszą się zarówno do życia codziennego, rozliczenia mrocznych historii ze szkolnych korytarzy, jak i pokazania osobistej perspektywy na wojnę za wschodnią granicą. Autorem tekstów jest Marcin Wicha – grafik, autor książek (m.in. Rzeczy, których nie wyrzuciłem nagrodzonej Nagrodą Nike). Aranżacje powstały we współpracy z Assafem Talmudim, producentem i instrumentalistą sceny punk, folk, jazz i pop. -
22. Festiwal Księżnej Daisy:Muzyka z przełomu wieków ZAMEK KSIAŻ-SALA MAKSYMILIANA,WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
Jakub Jakowicz – skrzypce
Katarzyna Budnik – altówka
Marcin Zdunik – wiolonczela
Grzegorz Mania – fortepian
Program:
Władysław Żeleński – Kwartet fortepianowy c-moll op. 61 (36’)
Xaver Scharwenka – Kwartet fortepianowy F-dur op. 37 (40’)O koncercie
Kameralny, czyli jaki? Słownik Języka Polskiego podpowiada nam, że jest to przestrzeń „niewielkich rozmiarów dająca wrażenie spokoju i przytulności” albo wydarzenie „odbywające się w niewielkim pomieszczeniu lub z udziałem niewielu osób”.
Zarówno jedna, jak i druga definicja trafia idealnie w naszą wizję koncertów kameralnych, na które serdecznie Państwa zapraszamy. Podczas tych wieczorów, w przytulnej atmosferze i zmniejszonym audytorium, nie zobaczymy potężnej orkiestry, solistów oraz dyrygenta, który kolejnymi ruchami batuty chce ukazać swoją wizję dzieł symfonicznych. Ujrzymy za to mistrzów kameralistyki, którzy w niewielkich składach, ramię w ramię jak jeden organizm, zabiorą nas w podróż przez kolejne dzieła rodzimych kompozytorów.
„Scena Muzyki Polskiej” to bowiem szansa na pogłębienie wiedzy o ojczystej muzyce, która mimo ogólnego rozwoju techniki, mediów, zaawansowanych systemów badawczych, wciąż wydaje się być starą książką na regale, którą znamy jedynie z okładki albo w ogóle o niej zapomnieliśmy. Wystarczy wyciągnąć po nią rękę…
Koncert współorganizowany przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca w ramach programu Scena Muzyki Polskiej, finansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. -
22. Festiwal Księżnej Daisy: Młoda Orkiestra Nowego Teatru. Współbrzmienia TEATR LALKI I AKTORA, WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
MONT – Młoda Orkiestra Nowego Teatru
Dagna Sadkowska – dyrygent
Sean Palmer – reżyser, koordynator ścieżki audiowizualnej
O koncercieMłoda Orkiestra Nowego Teatru to projekt realizowany od 2018 roku, którego głównym celem jest rozwój kompetencji muzycznych i społecznych poprzez wspólne muzykowanie. Pod okiem muzyków i kompozytorów młodzież staje przed szansą stworzenia kompozycji słowno-muzycznych i wspólnego wykonania utworów. Na koncercie zaprezentowane zostaną autorskie kompozycje i improwizacje do filmów animowanych, muzycznie ilustrując wizualne narracje i szukając nowego języka wyrażania emocji.
-
22.Festiwal Księżnej Daisy: Mysterium musicum - FILHARMONIA SUDECKA,WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
Agnieszka Franków-Żelazny – dyrygent
Anna Bernacka – mezzosopran
Orkiestra Smyczkowa Filharmonii Sudeckiej
Polifonija Choir, Szawle, Litwa
Linas Balandis – przygotowanie chóruProgram:
Sven-David Sandström – Missa Brevis na mezzosopran, chór mieszany i orkiestrę smyczkową (37’)
Kyrie eleison (I, III)
Christe eleison
Gloria in excelsis Deo
Et in terra pax
Laudamus te
Gratias agimus tibi
Domine Deus
Qui tollis peccata mundi
Qui sedes ad dexteram Patris
Quinam tu solus sanctus
Cum sancto spiritu
Sanctus
Osanna in excelsis
Benedictus
Osanna repetatur
Agnus Dei
Dona nobis pacem
Krzysztof Penderecki/Boris Pergamenschikow – Agnus Dei z Polskiego Requiem na orkiestrę smyczkową (8’)O koncercie
Koncert rozpoczynający 22. Festiwal Księżnej Daisy wprowadzi słuchaczy w kontemplacyjny nastrój za sprawą dwóch dzieł wokalno-instrumentalnych: Agnus Dei Krzysztofa Pendereckiego i Missa Brevis Svena-Davida Sandströma.
Wybrana część Polskiego Requiem zestawiona jest z „krótką Mszą” szwedzkiego kompozytora. Modlitwa „Baranku Boży” będąca prośbą o pokój i zmiłowanie, napisana została przez Mistrza w 1981 roku, po śmierci i ku pamięci Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
-
22. Festiwal Księżnej Daisy:W harmonii dialogu FILHARMONIA SUDECKA, WAŁBRZYCH
Wykonawcy:
Szymon Krzeszowiec — skrzypce
Marcin Markowicz — skrzypce
Maurycy Stawujak — fortepianProgram:
Béla Bartók — 44 duety na dwoje skrzypiec Sz. 98 (wybór) (30′)
Maurycy Moszkowski — Suita na dwoje skrzypiec i fortepian G-dur op. 71 (20′)
Dymitr Szostakowicz — wybór utworów na dwoje skrzypiec i fortepian (7′)
Preludium
Gawot
WalcO koncercie
Dobrą okazją do wspomnienia różnych wydarzeń z przeszłości są kolejne rocznice. O niektórych wolelibyśmy zapomnieć, inne, jak choćby wspomnienia dnia ślubu, czy najbardziej popularne – urodziny, stają się okazją do wspólnych spotkań i obdarowania upominkami. W wielu kulturach ważnym wydarzeniem są rocznice śmierci – z jednej strony to kolejne wspomnienie tych, których już nie ma z nami, z drugiej okazja do wspomnienia i przypomnienia czegoś co po sobie zostawił. W tym roku ,,muzyczny świat” wspomina między innymi: 100. rocznicę śmierci Maurycego Moszkowskiego, 50-tą Dymitra Szostakowicza oraz 80-tą Béli Bartóka. Ich muzyka jest wciąż żywa, a okrągłe rocznice są świetną okazją do przypomnienia choćby części dorobku, jaki po sobie zostawili.
44 Duety Beli Bartoka (1881-1945) to zbiór utworów napisanych na dwoje skrzypiec, opublikowany po raz pierwszy w 1931 roku. Zostały one oparte na ludowych melodiach węgierskich, słowackich oraz bałkańskich. Kompozytor wykorzystał je do celów edukacyjno-muzycznych, wprowadzając do utworów jednocześnie elementy współczesnej harmonii i rytmiki. Kompozycje są bardzo zróżnicowane pod względem technicznym i stylowym; wymagają od wykonawców dużej wirtuozerii i znajomości różnych tradycji ludowych.
Suita na dwoje skrzypiec i fortepian op. 6, skomponowana w latach 1877-1878 przez związanego z Wrocławiem Moritza Moszkowskiego (1854-1925), to jeden z ważniejszych utworów w literaturze kameralnej na taki skład. Kompozycja składa się z czterech części, które są zróżnicowane pod względem charakteru i tempa. Utwór charakteryzuje się pięknymi, romantycznymi i lirycznymi tematami muzycznymi przeplatanymi z efektownymi i bardzo wirtuozowskimi fragmentami.Trzy utwory na 2 skrzypiec Dymitra Szostakowicza (1906-1975) to miniatury będące transkrypcją z fragmentów jego muzyki baletowej skomponowanej na orkiestrę symfoniczną. W przeciwieństwie do muzyki koncertowej Szostakowicza - Preludium, Gawot i Walc wchodzące w skład cyklu, przejawiają bardzo liryczny, pogodny, lekki, a czasami wręcz żartobliwy charakter. Wybrane utwory cieszą się wysoką popularnością i są jednymi z najczęściej wykonywanych utworów rosyjskiego kompozytora.
-
Bo miłość moja jak morze bez granic
Wykonawcy:
Jurek Dybał – dyrygent
Michel Lethiec – klarnet
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram: Władysław Szpilman – „Walc w starym stylu” (5’) George Gershwin/Franck Villard – Suita ,,Porgy and Bess’’ na klarnet i orkiestrę smyczkową (fragment) (25’)
[przerwa 20’]
Leonard Bernstein – Tańce symfoniczne z musicalu ,,West Side Story’’ (23’) -
Hiszpańsko-portugalskie flamenco – koncert z cyklu Filharmonia w Królewskiej
Wykonawcy:
Beyond Tradition:
María Leiva Sepúlveda — piccolo/Flet poprzeczny
Bernardo Beirão — kompozycja/wokal
Miguel Vasconcelos — fortepian
Iván López Domínguez — instrumenty perkusyjne
Manuel Fernández García — gitara klasyczna
Radosława Lascar — wiolonczela
Manuel Velert Márquez — electronika/palmasProgram:
Bernardo Beirão:
Bulerías de Lisboa
Sei de um rio
Invocações
Laurinda
Rumba dos Desajeitados
Ausência
Com que VozCzas trwania: TBA
Ceny biletów: 40 / 20 złCykl koncertów Filharmonia w Królewskiej dofinansowano ze środków budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego oraz objęto patronatem honorowym Marszałka Województwa Dolnośląskiego Pawła Gancarza.
-
Koncert Familijny w Filharmonii Sudeckiej: Piosenki z naszego dzieciństwa
Program:
Piosenki w opracowaniach Tomasza Krezymona:
„Karuzela”, „Kurki trzy”, „Kółko graniaste”, „Ojciec Wirgiliusz”, „Chodzi lisek”, „Tańczymy labada”, „Jagódki”, „Na Wojtusia”, „Mam chusteczkę”, „Jadą, jadą misie”, „Ta Dorotka”, „Nie chcę cię znać”, „My jesteśmy krasnoludki”, „W murowanej piwnicy”, „Gdzieżeś ty bywał”, „Zachodźże słoneczko”Wykonawcy:
Tomasz Krezymon – piano, aranżacje, kierownictwo muzyczne
Paweł Maruszak – perkusja
Marcin Olak – gitara
Paweł Bomert – gitara basowa
Paulina Mogielska – wokal
Magdalena Ksiądzyna — I skrzypce
Olga Malyk — II skrzypce
Zofia Kowalczyk — altówka
Bożena Kotwińska — wiolonczela
Inez Więckowska-Malińska — flet
Ilona Hlubek-Długołęcka — obój
Mikhail Bachyla — trąbka
Dariusz Piechowiak — puzon
Chór Dziecięcy Filharmonii Sudeckiej
Anna Kupczyńska – dyrygent
Katarzyna Radoń – przygotowanie chóru
oraz gościnnie:
Ida Krezymon– wokalPolskie piosenki znane wszystkim dzieciom oraz ich rodzicom i dziadkom, przekazywane z pokolenia na pokolenie, w różnych stylach muzycznych: swing, jazz, salsa, rock. Piosenki, z którymi można rozkręcić wspaniałą zabawę – baw się razem z nami!
-
Koncert Familijny w Filharmonii Sudeckiej: Przewodnik po Beethovenie
Wykonawcy:
Jan Bielak – dyrygent
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram:
Ludwig van Beethoven – fragmenty wybranych dzieł:
Uwertura koncertowa Coriolan op. 62
V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73
V Symfonia c-moll op. 67
VII Symfonia A-dur op. 92
VIII Symfonia F-dur op. 93
IX Symfonia d-moll op. 125Beethoven? Dramatyczny, triumfalny, nonszalancki. Zaskakujący. Odkryj go.
Czas trwania: 60 minut
Ceny biletów: 20 zł -
Paktując z diabłem
Wykonawcy:
Tomasz Tomaszewski – dyrygent
Simon Zhu – skrzypce
Marta Niedźwiecka – klawesyn
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram:
Georg Friedrich Händel – The Arrival of the Queen of Sheba z oratorium „Salomon” (4’)
Archangelo Corelli – Concerto Grosso D-dur op. 6 No. 4 (10’)
Adagio – Allegro
Adagio
Vivace
Giga. Allegro
Georg Philipp Telemann – Suita „Don Quixote” (15’)
Ouverture / Uwertura
Le réveil de Quichotte / Przebudzenie Don Kichota
Son attaque des moulins à vent / Atak na wiatraki
Ses soupirs amoureux après la Princesse Dulcinée / Pełne miłości westchnienia za księżniczką Dulcyneą
Sanche Panse berné / Sancho Pansa oszukany
Le galope de Rosinante / Galop Rosynanta
Celui d’ane de Sanche / Osioł Sancho Pansy
Le couché de Quichotte / Spoczynek Don Kichotaprzerwa (20′)
Johann Sebastian Bach – Koncert na dwoje skrzypiec d-moll (20’)
Vivace
Largo, ma non tanto
Allegro
Giuseppe Tartini – Sonata „Z trylem diabelskim” (18’)
Larghetto ma non troppo
Allegro moderato
Andante
Allegro assai – Andante – Allegro assai -
Poranki Muzyczne dla szkół i przedszkoli „Gdy opera drzwi otwiera”
Czas na rozśpiewany finał czyli spotkanie z muzyką operową
Program:
Leonard Bernstein – „I Feel Pretty” z musicalu „West Side Story”
Gioacchino Rossini – Humorystyczny duet dwóch kotów
Jacques Offenbach – Duet „Ach ta chytra jędza” z operetki „Małżeństwo przy latarniach”
Imre Kálmán– Czardasz z operetki „Księżniczka czardasza”
Nico Dostal – „Dziewczęta z Barcelony” z operetki „Clivia”
Frederick Loewe – „Przetańczyć całą noc” z musicalu „My Fair Lady”godz. 10:00
godz. 11:45
Sprzedaż internetowa na g. 11:45 zostaje odblokowana po dokonaniu przynajmniej jednej rezerwacji grupowej. W celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt z Kasą Biletową (nr tel.: 501 674 397, mail: bilety@filharmoniasudecka.pl) -
Poranki Muzyczne dla szkół i przedszkoli „Piegowaty koncert”
Opowiemy o przygodach piegowatej Pippi i zaśpiewamy ulubione piosenki z Akademii Pana Kleksa.
Wykonawcy:
Anna Osowska-Kud — skrzypce I
Olha Malyk — skrzypce II
Magdalena Nienartowicz— altówka
Eduard Radzvillovich — wiolonczela
Karol Wiśniewski — kontrabas
Inez Więckowska-Malińska — flet
Mikahil Bachyla — trąbka
Maja Cędrowicz — śpiew Paweł Stuczyński – fortepianProgram:
Andrzej Korzyński – „Witajcie w naszej bajce”, „Kaczka dziwaczka”, „Księżyc raz odwiedził staw”, „Na wyspach Bergamutach” z filmu „Akademia Pana Kleksa”
Jan Johansson – temat przewodni z filmu „Pippi Pończoszanka”
Louis Guglielmi – „Cherry Pink and Apple Blossom White” -
Rozmowy w C-dur: „Od klasyki do wirtuozerii - spotkanie z mistrzami muzyki” Spotkanie dyskusyjne
Każdego roku w wałbrzyskiej Filharmonii wykonywane są utwory kompozytorów z różnych epok. Wiele z nich ma za sobą ciekawe historie i fakty, które nie są szeroko znane większej publiczności. Jeżeli chcecie je poznać, zapraszamy do udziału w cyklu spotkań dyskusyjnych Rozmowy w C-dur. Na początku każdego miesiąca nasi producenci oraz zaproszeni goście opowiedzą Wam o kompozytorach i utworach, które będziecie mogli usłyszeć na żywo podczas naszych koncertów. To wspaniała okazja do pogłębienia swojej wiedzy o muzyce, poznania nowych twórców i ich dzieł oraz wspólnej rozmowy i dyskusji z innymi melomanami.
Czas trwania: ok. 60 minut
Bilety: 5 zł*
*Uczestnicy otrzymają 5 zł rabatu na bilety na koncerty, które kupią po zakończeniu spotkania w Kasie Biletowej Filharmonii Sudeckiej.Rezerwacje grupowe prosimy kierować do naszej Kasy Biletowej:
tel.: 501 674 397
e-mail: bilety@filharmoniasudecka.pl -
Stradivarius – arcydzieło lutnictwa
Wykonawcy:
Alexander Humala – dyrygent
Janusz Wawrowski – skrzypce
Ostap Slobodianuk – skrzypce
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram:
Pablo de Sarasate – Introdukcja i Tarantela op. 43 (7’)
Grażyna Bacewicz – Koncert skrzypcowy nr 2 (20’)
Wolfgang Amadeusz Mozart – Symfonia D-dur „Praska” -
Triumf ducha-zakończenie sezonu
Wykonawcy:
Mikhail Mering – dyrygent (laureat Międzynarodowego Konkursu Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga)Uczestnicy programu Kształcenia Młodych Talentów AKADEMIA OPEROWA Teatru Wielkiego-Opery Narodowej:
Natália Tuznik – sopran
Zuzanna Nalewajek – mezzosopran
Piotr Kalina - tenor
Szymon Raczkowski – basChór Narodowego Forum Muzyki
Lionel Sow – kierownictwo artystyczne Chóru NFM
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram:
Ludwig van Beethoven – IX Symfonia d-moll (82′)
Allegro ma non troppo, un poco maestoso
Scherzo. Molto vivace – Presto
Adagio molto e cantabile
FinaleCzas trwania: 100 minut (w koncercie nie ma przerwy)
Ceny biletów: 100 / 60 zł -
Z wizytą w Italii
Wykonawcy:
Piotr Bywalec – dyrygent
Jan Piltz – fortepian
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii SudeckiejProgram:
Ludwig van Beethoven – Koncert fortepianowy nr 3 c-moll (40′)
Allegro con brio
Largo
Rondo. Allegroprzerwa (20′)
Felix Mendelssohn-Bartholdy – Symfonia nr 4 A-dur „Włoska” (30’)
Allegro vivace
Andante con moto
Con moto moderato
Saltarello. Presto -
Zakwitły pieśni na łące
Wykonawcy:
Chór Mieszany Filharmonii Sudeckiej
Marta Moneta-Napierała — przygotowanie chóru
Jacek Sykulski, Paweł Stuczyński — aranżacje
Aleksandra Suchowiecka — prelekcja
Gość specjalny:
Stanisław „Stanley” Łopuszyński — klawesyn, fortepianMuzycy Filharmonii Sudeckiej:
Anna Osowska-Kud — I skrzypce
Olha Malyk — II skrzypce
Zofia Kowalczyk — altówka
Wojciech Kud — wiolonczela
Inez Więckowska-Malińska — flet
Ilona Hlubek-Długołęcka — obój
Alicja Korpal-Karasiewicz — fagot
Szymon Fortuna — klarnet
Marek Długołęcki — instrumenty perkusyjneProgram:
Pieśni ludowe w aranżacji Jacka Sykulskiego na chór i zespół instrumentalny:
W polu lipeńka
Niedaleko jeziora stała lipka zielona
Rosła kalina liściem szerokim
W szczerym polu gruszka stoi
Pod borem sośna
Stoi na łączce olszyna
Za lasem jodłowym
Hejze ino fijołecku leśny
W jarząbkowym lesiePieśni ludowe w aranżacji Pawła Stuczyńskiego na chór i fortepian:
Zielona rutka
Listeczku dębowy
Czas trwania: 100 min
Ceny biletów: 20 zł